dimarts, 7 d’abril del 2009

Arenys de Munt de Nit i Calella de Mar de dia

Un cap de setmana complet i completat ! Despres dels imprevistos d'ultima hora aconseguim marxar de Girona a les dos quarts de 9. Teniem cursa a Arenys a les 20:00, ho tenim malament per arrivar, però anem cap Arenys amb l'intenció de veure l'arrivada, quedar-nos a dormir allà, per l'endemà fer la cursa de Calella.

Arrivem a Arenys, i ens diuen que s'ha retrassat la cursa i que acaven de sortir fa un quart.
Ens anem a canviar corrents, pero NOOO hem de fer la cursa amb tan sols un frontal ! quin desastre! i és negre nit.
ACalella va anar més be , jo vaig fer una cursa rodona (almenys per el meu nivell), vaig trobar fita rera fita, vaig practicar el talonament, i si no fos per l'ultima fita, hauria fet un bon temps. Cristina anem milorant..