dimarts, 24 de juny del 2008

A les Medes amb Caiac !



.
L'estiu no m'agrada, és la calor.. m'atabala.
Avui com que l sol apreta de valent, hem anat a "cachejar" Les Medes, encara que ens hem trobat amb un problemet : GAVIOTES AMB CRIES .
Hem llogat un Kaiac a la plaja de l'Estartit amb l'ideia d'arrivar a les Medes, i despres de superar les onadadetes amb uns 20 minuts hem arrivat. L'aventura acaba de començar, l'illa està plena de gaviotes i sembla que estiguem enmig de la selva. Canyes, cactus i ocells que semblen poseits. I au, jo i el Bikini i el salvavides (mai se sap), cap amunt.
Ens hem equivocat com sempre, amb el GPS o "per culpa" del Gps. Esquivant gaviotes que ens atacaben des del cel, hem arribat a dalt de l'illai hem trobat el cache (el tupperware), alla dalt si que erem un blanc perfecte, o sigui que armats amb unes branques (quina pena!!) vam decidir que ja podiem anar tornant, més que res perquè erem minoria... . Queda pendent fer snorkel a les aigues Medes tot i que jo i el MAR no sóm gaire amics em fa gràcia veure quins peixicus hi han.