dissabte, 9 d’agost del 2008

1a prova -O nocturna a ARENYS DE MUNT


Avui ens han deixat desorientar en Sergi i la Mònica ._._. _.- ens ls hm emportat. De fet ja els coneixeu. La Monica surt a la foto del post Mar i Muntanya escalant una vieta.

I ahir es van portar com dos orientaires-O, tots quatre enmig de boscos , marges amunt i rostos avall, amb el frontal del "tot a 100" i la brujula de la u.sovietica. quin perill...
Amb la primera fita ja ens quedem ben atropellats , aquests GRIONS ens les amagen bé per ser de NIT. I ens diem : Aqui hi ha nivellllll
Se'ns va fer tard i vam haver de deixar (tot i la meva recança) dos fites sense completar..... Un altre dia serà.

Em sembla que ja pensavem amb la xindria i la duxeta.
I Tornant jo pensava amb el meu llitET , igual que meves parpelles que no em van deixar ni sopar. NANIT.