diumenge, 17 d’agost del 2008

Canvi de plans.... LA DENT D'ORLÚ - SINSAT

Cap de setmana del 15- 17 d'Agost 2008

... Sembla ser que a Benasc pronostiquen pluja i nosaltres el que tenim clar és que no ens pensem quedar a casa, a no , aquests tres dies si que no ! Hem decidit fer canvi de plans. Cap a la Cerdanya Francesa. el Pla B és : La Dent D'Orlú , escalada a SinSat , i si es podia pujar El Carlit.

DIVENDRES 15 :

Agafem els trastets i nem cap a la Dent d'Orlu. Al mati explorem la zona i anem a fer una caminada per la reserva d'ORLU, comença a pintar que fara una frettttt..
Qui era que deia que erem a 15 d'agost?? les fotos i la temperatura semblen de 15 de desembre.
Aprofitem la tarda i nem a escalar a SINSAT, sector que cau prop de Ax les Termes direcció Tarascon, trobem un parquing de migdiada-MIGDIADA, i dp anem cap a les vies. I aqui vé lo bó, sense saber massa on em ficava fem "Cordada Germanetes" on m'estreno en via llarga, i amb la Mariona (us presento la meva germana) de "Profe". Amb 2 llargs ja tinc la boca seca, i la set o la cagalera em fan renunciar al Cim. La meva germaneta no m'ho perdonara mai... t prometo que hi tornarem, amb H2O !!!!! Fotos

Info vies SINSAT

DISSSABTE 16:


Encara ens queden 2 dies, i avui despres d'aixecar-nos amb els peus congelats per haver dormit a 1.515 m, fem un cafe revitalitzant, i anem a pujar la Dent d'Orlú a peu. Començem a pujar a les 9:15 i a les 11 ja som a dalt.



Molta gent fa el cim escalant 700 metres de via, (com volia la Mariona). Jo encara no estic preparada per superar 700 metres al buit, i amb vuits. el cim està a 2.222 m, i te una vista espatarrant. FOTOS

Ressenya Dent d'Orlu a peu

1 comentari:

joan ha dit...

Hola,

benvinguda a la vertical, jeje....

escolta, quan vau anar a sinsat, us vareu fixar si hi ha alguna gie d'etape on dormir ??

gràcies i salut ;)